Oguzhayefe19 kesinlikle Iphone 11derim ben çok ön yargılıydım aslında sürüm gelmez deniliyordu ama çok araştırdım soruşturdum kardeşimde 8 plus var en son 17.2sürümünü bile aldı telefon ve 11 in 2027 ve belki bir kaç sene daha ilerisine kadar alınıcağı söyleniyor bir hafta oldu alalı media mark tan aldım gerçekten tek kelimeyle harika cayır cayır Iphone 11 satıyorlar üretiminin durduğu sıfırının olmadığı söyleniyordu üst modelleri alınabilsin diye hiç düşünme al derim şimdiden güle güle kullan 🥰😉