13 aylık bir oğlum var. 10 gündür burnun üst tarafında bir hırıltısı var. Burun yıkama, serum, nebülizatör her şeyi yaptım. Burun spreyi de kullanıyorum. Gün içerisinde bazen hırıltı kayboluyor bazen devam ediyor. Doktorumuzla iletişim halindeyiz, korkulacak bir şey olmadığını söyledi ve zaditen damla başladık hırıltıları sakinleştirsin diye. Haftaiçi götüreceğim yine de ama buraya da sormak istedim. Alerjik bir durum veya geniz eti olan var mı acaba böyle bir şeyin belirtisi olabilir mi?