H_S_FS Kızlar 11 ay önce doğum yaptım kırkım çıkınca hasta oldum ama şuan 2 aydır hasta olmuyorum kan testi verdim gebelikte de yok neden olmuyorumdur bilen var mı çok zor ya gerçekten bazen darallik geçiriyorum
turkan2_ H_S_FS emziryosaniz normal tabiki ben 5aydr olmuyorum leknmem olmuştu şüpe etm ama gebe deglm hale de olmdm çok zor bu döngü olsan bı dert olmasan bin dert🤷🤣🤣
Eliiifkaya_ H_S_FS benim bebeğim 13 aylık toplasan 2 3 kez ancak oldum bazen 3 ay bazen 2 ay da bir oluyorum zaten 9 aylıktı ilk regl olduğumda