Arkadaşlar elimde omron c101 kompresörlü nebülizatör var memnunum ama iki çocuğum var ikisine de kullanmam gerekiyor bazen . Ve çok sesli olduğu için zorluk yaratabiliyor onun için sessiz ve taşınabilir almak istiyorum kullananlardan tavsiye istiyorum ilacı bitirme hızı kullanışlığı kalitesi çok önemli 2 gün sonra bozulmasın. Teşekkür ederim şimdiden 💐