Merhaba arkadaşlar. Oğlum üst son azı dişini çıkarıyor. Damak baya şiş beyazlık var salyası arttı bazen dilim bazen dişim acıyor diyor. Bende anlayamadım. Hatta bugün sulugunun pipet kısmını ısırıp koparmış.Son azı dişi böyle zorluyor mu . O acıyo dedikçe benim canım yanıyo.