mombabyelisa Evet ben de öyle düşünüyorum.Mesela dün akşama kadar normal bir şekilde oyalanan kızım bir an da yatacagi saate kadar huysuzlsnmsya arada bir ağlamaya başladı,kayinvalidemler bizdeydi okudu elinde de tuz vardı ondanda tattirdik kızıma 5 dk içinde uyudu.Bazen böyle titrek gibi bakıyor yani korkmuş gibi içim gidiyor.Rabbime emanet hergun okuyorum.