Kızlar merhaba ikiz çocuklarım var malesef ikisini aynı anda uyutamıyorum, birinin kendince rutini var bez değişme, emzik takma belli sevdiği ninni, yanına uzanıyorum bana dokunarak uyuyabiliyor ama diğerinde bir rutin oturtamadım, akşamları babası yatıracak ama öğlenleri çok zorlanıyorum. Diğeri uyumak isterken rutini olmayan asla uyumak istemiyor ağlıyor. Fikir verirseniz çok sevinirim