mervebb olmuyorsa olmuyor ne yaparsan yap kişiden kişiye değişen birsey annemin çok sütü vardı mesela kardeşimden hatırlıyorum kendide anlatıyor baya çoktu ama benim az yetmiyor mama kullanıyorum napalım olmayınca olmuyor ne yersen ye 😒sıkıntı yapmaa sen bol bol emzirmeye çalış yetmediği yerde mama ver azda olsa sütün anne sütü vermeye çalış