miracberilmom MelisasMom bende kırmızı ekoselı pijama takımı aldım çocuklarıma perdemede perdeled kırmızı battaniye vs bı kaç aksesuarla fotik çektim onları öyle güzel oldu ki😀😀😍😍✨bayılıyorum böyle şeylere
Uzayyy Kubraaybars ya o kadar çok süs almışız ki çok karışık geliyor . Oğlumla elimize ne gelirse taktık. Bence çok daha güzel olabilirdi 😂
oglumubeklerken Kubraaybars kız geçen gün bi devrildi sehpa ile kaldırmaya çalışırken sonrasında hiç düzeltmeye de vaktim olmadı 😅😅
Kubraaybars Catlakbiranne ay çok heves ederek aldım ya hemde hepsine 150 tl verdim onun mutluluğu daha başka bizim burda markette satılıyordu dkdkdk