Burcubaslas ben kullandim.biliyorum zaten agir bi ilac oldugunu doktorun uyarida bulunacagini,6ay hamilenkalinmayacagini,emzirilmeyecegini de yazdim.son care olarak doktor kontrolunde ztn bu ilaclar kullanilir.hangi ictigimiz sey karacgire zarar vermiyor ki bi de.kontrollu bi sekilde kullanildiginda zarari yok.her komtrolde kan tahlili yaoiliyor dozunu doktor ayarliyor kafana gore kullanamiyorsun.ama kesin cozum.aynaya bakip moral bozmaktansa kozmetik urunlere dunya para harcamaktansa buna deger.ben 2 kez kullandim ve kesin cozum olduguna eminim