Merhaba arkadaşlar kızım 1 yaşında influenza oldu( domuz gribi) ateşi 39-40 tan aşağıya düşmedi ilacı 5 gün kullandık şuan ateşi yükselmiyor ama çok yoğun öksürüğü burun akıntısı var. Geceleri karın ağrısından ağlıyor. Yapmamız gereken başka bi şey var mı? Böyle bi durum yaşayan var mı