6.5 aylık bebeğim 3 gündür gece gündüz kök söktürüyor. Emerek uyuyor agzından çıkardığım anda uyanıyor yada ağlayarak yeniden istiyor. Normalde babasında ve dedesinde uyurdu artık onlarda da uyumuyor, üç gündür ne oldu anlamıyorum. Diş çıkarma sürecinde değil 6 tane çıkardı zaten. Emeklemeye de başladı sürekli hareket halinde, yoruluyor… Ne yapmam lazım uyku eğitimi şart mı, yoksa birkaç güne düzelir mi?