İyi akşamlar hanımlar nasılsınız? 🥰 benim 21 aylık bebeğim var ben 10 gün önce emzirmeyi sonlandırdım. Ve adetim 3 gün gecikti evde test vardı dedim yapayım. Net şekilde tek çizgi çıktı. Sonra bir baktım son kullanmaya tarihi meğer geçmiş. Sizce doğruluk payı var mıdır? 