Betul501 zaten 0-6 ayın mamaları devam sütü olarak geçiyor ve tıpkı anne sütü gibi içinde suda barındırıyor o yüzden verilmemesi gerekli hatta doktorumuz asla verilmemesi gerektiğini yoksa bebeği şişireceğinş söyledi ebemiz ise yine asla verilmemesini ancak minik bir iki damlayla mamadan sonra ağzını temizlemek amacıyla verilebileceğini söyledi ama yinede onuda yapmıyorum bebeğimde şişmesin diye ki elimizin altında google diye bir gerçek var bas bas bağırıyorlar bebeklere kesinlikle 6 aydan önce su vermeyin diye ister mama alsın ister anne sütü. Lütfen bilgilenmeden bu tarz şeyleri yapmayın yazık o bebeklere