NimetSacal benim de aniden şıktı ilk bi kaç damlayı hemen mideye gitmeden çıkardı,bende o kadar sinir oldum ki sanki hiç yapmamışlar ,ama hemşire iki damlası bile yeter demişti,bide burada bi arkadaş bu aşının dil altı bezleri tarafından emildiğini söylemişti ne kadar doğru bilmiyorum