Merhaba 2.5 yasinda kizim son bir haftadr sık kaka yapmaya basladi. Az yapiyor ama 5 kere faln yapiyor. Ishal gibi degil..ama sert de degil..normlde gunde 1, 2 gunde 1 yapardi..bir tane azi dis cikardi. Ama artik onun etkisi surmuyordur degil mi? Çolyak vs olablr mi? Daha once test yaptrmstk yoktu ama tekrarlayin birkac ay sonra demslerdi..kilosu ve istahi da az oldugu icn aklma geliyor..bir de bir kuzende var sadece..baska neyden olablr? Fikriniz deneyiminiz varsa paylasr msnz ?