Hamburgerr Busrkrkc yakın zamanda hasta da olmadı anladığım kadarıyla ama değerleri oynak çıkmış yani hasta deseydiniz gayet normaldi ama siz bilmeden vücudu savaşarak hastalığı atlatıyor olabilir ihmal etmeyin sonuçları doktora gösterin yarın
Busrkrkc Hamburgerr göstereceğim zaten de enfeksiyon falan mı var bende biraz araştırdım da bşr şey anlamadım
Hamburgerr Busrkrkc tamam idrar enfeksiyonu geçirdi demişsiniz ya ondan öyle olmuş o zaman korkulacak birşeyi yok merak etmeyin
mom-1 Bebegim 6 aylık bende yeni bu kanları verdim devlette. Cogu böyle kırmızı çıktı korktuk falan doktor dedi bu degerler yetişkinlere göre bebek suan gelisim asamasında oldugu icin kırmızı cıkması normal korkulcak bisey yok demisti bilginiz olsun 🌸
ksreyll09712019 Kanı çok düşmüş kansızlık var ihmal etmeyin Çocuklarda kan hastalığı ihmal edilmemeli küçük yaş grubunda özellikle ciddi problemlere ol açabiliyor Yarın sonuçları göstermenizi öneririm Korkulacak bir durum gibi gözüküyor
mom-1 ksreyll09712019 böyle yazıp panik ettirmeyin ya insanı o degerler yetiskinlere göre belirleniyo ayrıca bebek bu oynar tabi töbe ya doktor musunuz nesiniz aynı sorundan hastaneden cıkmayan panik bi anne olarak söylüyorum benide böyle korkuttula kac gece yatamadım buna hakkınız yok
mom-1 Busrkrkc korkmayın bende cok panik olmustum hatta çok korkup gece dayanamayıp acile gittim sabah acil doktoruna güvenmeyip emin olmak icin poliklinige gittim artık eminim😂
ksreyll09712019 Enfeksiyon kapmış olabilir , yakın zamanda gribal enfeksiyon geçirdiyse ondan kaynaklıda olabilir değerler çok oynuyor