Oğlum 1 yaşına yeni girdi 2 aydır falan yapışık ikiz gibi geziyoruz asla başkasına gitmiyor odadan çıkayım arkamdan ağlamaya başlıyor 1. Konu bu, diğer konu ise 2 haftadır falan uyku sıkıntısı yaşıyoruz gözünden uyku akıyor ama uyutmaya kalkınca asla uyumak istemiyor ve ağlamaya başlıyor, bir diğer konu ise yemeği çok seven bir bebekti 1 aydır falan da iştahımız yok yemek yediremiyorum zorla oyunla falan yiyoruz ama 2 saatte yedirebiliyorum eskisi gibi yemek yemeği sevmiyor artık😔 benimle aynı durumları yaşamış veya yaşıyor olan var mı nolur geçici bir durum olduğunu söyleyin artık çok zorlanmaya başladım hep bir mızmız bir ağlama artık ne yapacağımı şaşırdım 😢