Oğlum bugün 2 haftalık oldu, 2 gündür ishal, ateş, kusma vs yok, yani ishalden başka bir sorun yok, gece acile gittik kan tetkikleri temiz çıktı ama bez kakasını hemen emdiği için kaka örneği veremedik. Doktor ateşini takip edin, kakasında kan falan olursa hemen gelin dedi. Benzer sorun yaşayan var mı, nasıl beslendiniz