Merhaba güzel anneler. Ne zamandır sütyen bulmakla başım dertte. Emziriyorum iki de bir çıkarıp veriyorum bebeğime . 100 beden aliyorum fışkırıyor 95 beden alıyorum yine fışkırıyor . Bir türlü anlamadım. Büyük mi geliyor küçük mu geliyor. Tam saran güzel duran sütyen önerinize açığım. Ben bir türlü beceremedim. Ne tür sütyen alıp giymem gerekiyor 🙈