Rabiaustkt gerçek anlamda mı ihtiyacınız var mamayı almadığınız oluyor mu ben gerçek anlamda ihtiyacı olan kişiye vermek istiyorum mesela ücretli olan rota aşını vurdurdunuz mu? Benim bu aşıyı yaptırmaya gücüm yetmedi mesela param çıkışmamıştı mamalarımı annem alıyor fazladan almış iki numaraya geçiyorum eğer gerçekten ihtiyacınız varsa ve sadece mama kullanıyorsanız gönderirim ama ücretli aşıları yaptıracak gücünüz varsa bunu başkasına verelim daha çok ihtiyacı olan