Emine_2222 oğlum 18 aylık parmak ucunda yürüyor yurutec kullanmadım düz bas ayağını diyorum anlıyor düzeltiyor sonra yine yapiyor çok dert etmiyorum kizim 3 yaşına kadar parmak ucunda yürüdü arkadaşımın oğlu 5 yasinda bazen parmak ucunda yürüyor çoğu cocukta var bu durum bence geçici