Crnpyrz Kızlar bebeğim 14 günlük ve göbeği hala düşmedi. Annem ve kayınvalidem yıkayacağız diyip duruyor. Bu güne kadar beklettim ama beklemiyorlar.🥲 kaç günde düşer bu göbek anca cumaya kadar bekletebilirim 😢
Heymissbon Crnpyrz yani yikayin güzel kurulayin niye bekliyorsunuz ki.. sonucta ne zMan dusecegini bilmiyorsunuz benim kizimin 1 ay dusmedi mesela
ayseee_ Crnpyrz bebeğe de yazık canım hele ilk zmanlar banyo ile kendine geliyor bebekler bu zamana kadar beklemen hata,ben 3.gün yıkadım göbeğine dikkat ettik ve iyice kuruladik banyodan sonra,7.gunde düştü
Dorukunannesifatihinbitanesi Crnpyrz doktorlar enfeksiyon kapma ihtimaline karşı göbek düşmeden yıkamayın diyorlar siz bilirsiniz tabi ki…
CafeChocolat Göbeği foşur foşur yıkamadıktan sonra bişey olmaz yıkayın tabi nasıl durdu o çocuk o kadar gün
cherry_baby Crnpyrz doktoru dinleyin bebeği silin göbek düşene kadar. Enfeksiyon kaparsa ondan sonra uğraş babam uğraş
Elmsnghn Crnpyrz benim oğlumun da 13. Gün düşmüştü valla bende riske atamadim. Kurumazsa enfeksiyon riski olur diye. Annemle basini yikadik vücudunu sildik. Oraya hic su tutmadım. Riske atamadim bende. Sizde başını yikayin sadece vücudunu silin.
_mom20 Crnpyrz hastaneden geldiğim gün yıkadım temiz baktım duştan sonra kuruladim kantaron yağlı bez koydum üzerine 10 güne düştü şimdi öyle yapın derim birşey olur Allah korusun içinizden nasıl geliyorsa öyle yapın yani bı yandan da şöyle düşünün 14 gün boyunca duş almadiginizi düşünün nasıl hissedersiniz o da öyle hissediyordur
etuerk Crnpyrz bizim 7 günde düştü ben yıkamadım hatta düştükten 4 gün sonra yıkadım iyice kurusun diye bekledim. Gazlı bezi küçültün göbeğini çapraz sarın kurusun
Crnpyrz etuerk deneyeceğim Elmsnghn bizde siliyoruz işin açığı yıkamadık ama kararsız kaldım clsknu 👍
fatosarsal Crnpyrz başını yıkadık vücudunu da sildik. 1 hafta sonra göbek bağı düştü düştükten bir gün sonra da yıkadık. Bence vücudunu yıkamayın silin ama başını yıkayın rahatlar en azından
Benbiranaolmak Crnpyrz benim bebegiminkide gec dusunce biz dusmeden yikadik esimle yikadiktan sonraki gun hemen dustu. Sanirim kuruyan parca kururken deriye yapisiyor dusmesini engelliyor su yumusatinca da hemen cikiyor ama biz su sebebi ile nemden enfeksiyon olmasin diye batikon surmustuk. Hava sicakken dogmustu ve kokuyoru yoksa bende yikamazdim
clsknu Crnpyrz bende yıkamamıştım doktor banada yıkama enfeksiyon kapar dedi sonra enfeksiyon kaparsa uğraş durruruz diye düşündüm ondan yıkamadım 10. Günde düştü ve hemen yıkadım . Sadece başını yıkayabilirsin rahatlar ben öyle ettim sadece kafasını yıkadım 🤣
Tmtm1 Crnpyrz ben göbek düsmeden yıkamadı . Dr da öyle söyledi zaten. Hatta düstükten sonra da hemen yıkamadım 2-3 gün daha bekledim iyice kurusun diye. Düşer düşmez yıkayınca da sıkıntı olabiliyormuş doktor düşünce yıka dedi ama ben riske atmadım bir parça kalmıştı çünkü. O da düştü komple öyle yıkadım 2-3 gün sonra
tlyksm Eczaneden göbek icin sargı deyin onlar verirler kenarları yapışkanlı bebeğin canını acıtmıyor göbeği kapatıyor su da geçmiyor o şekilde rahat rahat yıkayabilirsin