Bizde 1 buçuk aylığız ateş olmadi bizde öksürük burun tıkanıklığı ile gittik , 3gun yatış verildi kanda enfeksiyon çıktı, şuan salgın varmış çocuklarda kreşe giden oğlumdan bebeğim kaptı muhtemelen, aksatmayin bnce doktora gidin derim , biz taburcu olduk ama halen öksürük var antibiyotik kullanıyoruz evde ☹️