mihri7 Bebeğim 4 ay 10 günlük Aptamil syneo alerji mamasını kullanıyoruz fakat bebeğim sevmedi ne önerirsiniz
aydose mihri7 hipp keçi sütlü mamayı öneririm benim bebeğime çok iyi geldi ve rahatladı inek sütü olan mamaları sindiremedi ve istemedi dengesini bozdu ama keçi sütü çok iyi geldi
tugce7934 mihri7 alerji mamaları çok tatsız oluyormuş doktorim içine pekmez falan katablrisin dedi. Neocate var mama deneyebilrisn
gokcem22 mihri7 benim bebeğimde aptamili sevmemişti Evolvia RP kesinlikle daha güzel tadı var sevdı onu
tugbasari248 mihri7 biz değil ama eltimin kızı alerjik evolvia kullanıyor gayette memnunlar Aptamil kullandı yaramadı bebişe evolviaya devam ediyorlar
Ekinimm mihri7 bizde evolvia kullanıyoruz aptamil aldık onu çok sevmedi bide doktorumuz içine vanilya şurubu katmamızı Önerdi yada pekmez ben pekmez katınca sevmedi vanilya şurubu kullanıyorum o şekilde içiyor