Woman35 İnternetten baktığımda çok gaz yapıyor yazıyor ve ağır bi mama demişler her bebek kaldıramayabilir yazıyordu öyle mi kullananlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Her bebekte kg aldırıyor mu ?
Bebekcercinli23 Woman35 kilo aldırması çok çok iyi ama gaz olayını bilmiyorum benim bebeğim kullandı çok güzel kilo aldırdı sindirimi kolay bi mama keçi sütlü olduğu için denemek gerekiyo her bebek farklı maalesef
admin77 Ben de dün gece başladım biberona koyduğum olcegin hepsini bitiren bebegim bunu bitirmedi ama tadından mi bilemedim bir kaç kere daha deneyip değiştireceğim.olmazsa.Ben de baktım tadına ben olsam içemezdim🙈
zemberekkusu Bebeğiniz çok küçükse belli etki etmiş olabilir bizimki 6 aylık 3 ve 4. Ayda çok ağlamasını gaz sancısını mamaya bağladım hipp aldım ama yine ağladı şuan ek gıda ile beraber hem mama hem meme hem ek gıda beraber gidiyoruz gaz sorunu kalmadı