Sarebebek_ Meyra64 evet elime gelmiyor ama çok huysuz yani sürekli uyanıyor gece uyumuyor kabarınca ne zaman çıkacağı belli olmaz mı uzun mu sürüyor yani
Meyra64 Sarebebek_ bizim alt iki diş bir gün arayla çıktı 5 buçuk aylıkken hiç zorlamadı üst dişleri çıktı o çok zorladı 7 buçuk ayak 4 dişi var şimdi bence uzun sürmez bir haftaya çıkar inşallah yarın çıktığını görürsünüz de bebiş rahatlar