Dygusen ay keşke içmesek canım keşke ben hamilelikte hiç içmedim ama canım istiyordu başlayalıda 1 buçuk ay felan oldu stresli zamanlardan geçtim bende dayanamadım ama çok içmiyorum en fazla 4 öyle diyeyim bide eşimle içiyorum bazen kafam atarsa paket alıyorum eşim paket aldığını görmeyeyim diyor emzirme bitince de başlatmaz o paket almaz gören de çok az içer sanar onu 2 günde bir paket bitiriyor hayvan 😀