Merhaba oğlum 13 aylık emziriyorum iki üç gün önce sabah kalktığımda göğsümün acıdığını fark ettim görünürde bir şey olmayınca geçer dedim üstüne düşmedim ancak geçmeyince bakayım dedim sol göğüsucum sert diğeri yumuşacık emzirirken çok canım yanıyor normal zamanda da sızısı oluyor neden böyle olmuş olabilir ne yapmalıyım daha önce yaşayan var mı bu durumu?