Azram3523 o zamanlar bebeğimin uykusu geldiği zaman ama kendi kendine uyumayı bilmediği için öyle ağlar meme de istemezdi uyku saatine dikkat edin 1 1.5 saat geçmiş ise uyaniksa ağlama krizi geldiğinde başkasının kucağına vermeyin tek başınıza odaya girin uyku müziği açın kucağınızda hafif dans edin sakinlesirde mayişirsa uykusu geldiği için yapıyordur ben bu olayı çözene kadar 3 ay bebeğim çok agladi çok kızıyorum kendime hala :(