Kubratemiz bizde komut alma var topun nerde dediğimde getirir karşılıklı oynarız büyük topunu getir dediğimde büyüğünü getir küçük topun nerde şimdi onu getir dediğimde küçüğünü getirir telefonum nerde verirmisin dediğimde alır getirir sonra kulağına götürüp alo yapar oyuncak köpeğini bilir köpek olduğunu aslanı öyle pelus oyuncaklarina cici yapar hapsurdugumda taklidimi yapar, su içtiğimde taklit eder , oksurdugumde eder , alkış yapar merhaba yapar çak yapar baybay canımız isterse çok sevmez onu😅 konuşma olarak gerideyiz 3 kelimemiz var baba dede mama bazen net bazen babildama şeklinde malesef , oyuncaklarını sepete koy dediğimde hepsini toplar koyar tabi sonra yine döker aynı o dk 😅ce,e oyununu çok sever kendisini saklar sonra bi bezle oyuncağını saklar ce,e oynar bizde işaret parmağını kullanmiyoruz onun yerine istedugi şeye ağlayarak bakarak belli ediyor ayaklarını yere vurarak ama bu benim suçum bnce hiç rol model olmadım göstermedim ilk çocuk tecrubesizligi ne istediyse verdim🤦♀️ ama artık gösteriyorum inşallah kapar da öğrenir 🥰