As01
Seni iyi anlıyorum benimki de 2 yasında açıyor tv.i evde 7 aylıkta var o da maruz kalıyor maalesef. Öğrendi artık engelleyemiyorum da. Ama şöyle düşünüyorum sonuçta tek cocuk değil. Genel olarak tek cocuklarda ekrana bağlı sorunlar oluyor. Zaten evde çocuk oldugu icin iletişim kurma halinde olucaklar hep. Konuşmak isticekler oyun oynamak isticekler. Sabahtan akşama kadar tv önünde vakit geçirmedikler sürece bir sorun olcağını düşünmüyorum kaldı ki ikizler diyorsun hep bir arkadasları var :)