Normalde emziriyorum anne sütü alıyor ama dün sbaha mama vermek zorunda kaldım ondan sonra daha kaka yapmadı günde 3 kere en az kaka yapardı çiş yaptı ama hala kaka yapmadı kabız mi oldu acaba ya gazını felan ciksrtiyor alttan ama sanki ikiniyor ama kakası gelmiyor gibi ne yapmam lazım acaba