Kızlar selam sigara içiyormusunuz içiyosanız ne kadar sıklıkla aslında zararlı biliyorum ama çok içmiyorum ben aklıma gelirse günde 1 bazen hiç ama arkadaşlarımız gelince çay muhabbet olunca 3-4 tane içiyorum emzirdikten sonra içmeye dikkat ediyorum genelde siz içiyosanız bebekde bi farklılık gördünüz mü sigaradan sonra ben görmedim ama kızım 4 aylık ve atak haftaları geçirdik emzirme danışmanı etkilemiş olabilir dedi yaşayan varmı paylaşırmısınız