E_Defne Kızlar xiamoi mi eobıt vacum st10 kullanıyorum engel sensörünü silin diyor napmak lazm basına böyle birsey gelen varmı lütfen yardım edin🥹
E_Defne E_Defne ayarlar kısmından silindi tıklayın yazmıs diger arkadaslarda bulamadım öyle birsey göremedim yardımcı olurmusunuz