egelsenkonuss Merhabalar 30 aylık kızım var, aralıksız sürekli emzik ağzında yemek yiyor bi kasik veriyorum geri emdiği alıyor. 3 gündür sırf emzik emmek için yemek de yemeyeye başladı. Nasıl biraktirabjlirim
aptallarsizi egelsenkonuss vermeyin atın hepsini 27 aylık oğlum 3 gündür vermiyorum arada istiyor ama oyalıyorım emziksiz asla uyumazdı sürekli emerdi evde kaç tane varsa hepsini attım bi süre sonra unutur
yerlersenietipuf egelsenkonuss ben emziğin ucunu kesip vermiştim çöpe at bu artık kötü oldu demiştim. Götürdü çöpe attı. Bı kaç kez gidip baktı baktı geldi aldı geri getirdi falan. Sonra iyy falan dedim attım. Atış o atış. Bu taktiği deneyin derim. Artık geri gelmiycegini bilsin emziğin. Ben 2 yaşına yakın yapmıştım. Sizin aklı da eriyodur. Bilemedim nasıl tepki verir. Geç kalmışsınız biraz
aptallarsizi egelsenkonuss atıştırmalık verin eline yada aaa bak ne oldu falan bişey anladın yada kuşlar aldı sana başka getirecek deyin ben oğluma kayboldu babaya söylicem alsın diyorum 😂
egelsenkonuss aptallarsizi inşallah kolay alışır ya, dili pabuç gibi🫠 geçen gün emzik kayboldu gerçekten bulamadık, anne e bebeğe gidip alalım diyor 😔