Bebeğimin süt alerjisi var 2 aylıkkenden beri süt diyeti yapıyorum şuan 4ay23 günlük alerji doktorumuz yoğurtlu yumurtasız kek yapıp bir hafta boyunca her gün bir dilim ye dedi yaptım yedim her gün yemedim üç gün falan yedim koltuk altı kızardı doktor bunların normal olabileceğini söyledi ama çok pişik oldu ne kullanmalıyım sizce ıslak mendili bıraktım bugün belki fayda eder diye