bayatkahve ben bugün başladım sabha bir doktora götürdüm uzun zamandır geceleri uyumadığı için bir yerimi ağrıyor diye göstermek istedim doktor herşeyi normal dedi bı ara çok hayır demeye ve sinirli davranışlar sergilemeye başlamıştı doktor çok normal 2 yaş belirtileri bunlar dedi memeden hemen kesmemi söyledi ikiniz içinde en doğrusunu bu dedi kahvaltıyı yaptırdıktan sonra son kez emzir ve öğle uykusuna geçerken de uyandığındada asla verme dedi çok sık karnını doyur dikkatini başka şeylere yönlendir dedi bende öyle yaptım en son 1 de emzirdim öğle uykusuna yatırırken biraz ağladı ama uyandığında istemedi mama istedi heme n karnını doyurdum yine de ne olur ne olmaz gece çok ağlarsa diye anneme geldim umarım sizinde güzel geçer