Merhabalar , bebeğim 2 ay 6 günlük . Kolunda ilk sinek ısırıgı gibi cıkan kızarıklık yaklasık 2-3 hafta sonra yaraya dönüştü. 2 ay aşısı olacagı zaman hemşirelere gösterdim onlarda aile hekimine sordular iyileşmek üzere bi sıkıntı olmaz geçer dedi . Ama bugün o yaranın asagısında yine bi kızarıklık olustu sanki orada da cıkacakmıs gibi . Acaba fikri olan varmı bu neden olmus olabilir ?