alp3413 Arkadaşlar bebeğim 14 aylık dış çıkarıyor gibi damaklarda şişlik var eli hep ağızda ama haftalardır çıkmadı da dış aynı zmanda popoda pişik oldu acaba dişten mi yaşadınız mı böyle durum? BİRDE HANGİ PİSİK KREMİNİ ONERİRİRSİNİZ MEMNUN KALDIĞINIZ
Aydanur24 alp3413 travazol bir günde geçiriyor kullanıyorum ama tavsiye etmeyenlwr var kortizon iceriuor diye. Karar sizi