pinaraslan_ direk 3 aydan beri kullanan ve çok faydasını gören biri olarak yazıyorum direk hiç düşünmeden alın ama e bebekten yada sağlam Bi yerden alın ben e bebekten bilekliğini aldım asla inanmazdım ya taş bu ne ise yarayabilir diye eşimin kuzei önerdi baya ısrar etti tmm dedim aldım 3 aylikken hiç çıkarmadım ama sürekli bileğindeki ve korkmayın bileğini acıtmaz zarar vermez kolyeler aynı şuan 7 aylık 4 tane dişi vR hicbisekilde sizlandigini ağladığını hatırlamam ates dahi olmadı ishale yaşamadık 4 ay da kendi alttan dis çıkardı iyi geldiğine inanıyorum çocuk kendi bile rahatsız olmadı keza ben asla hissetmedim şans eseri elimi ağzına görürdü Bi baktım dis patlatmış ağrılı sizili geçer diye düşünüyordun yemesi ivmesi gayet normal sorunumuz yok deneyin hatta direk sipariş verin erkenden 6 ayda 1 toprağa 5 dakika bekletin enerjisini atsın ama geri takip çıkarmamak özen gösterin saygılar