zhrbl benim doktorum meme ile emzik kavramını anladığında emzik verebilirsin demişti. Ben 1,5 aylıkken verdim. Gerçi 3 aya kadar almadı benimki. 3 ay sonra aldı 😊
Bir de memeni almıyorsa şöyle deneyebilir misin. Memeni sık sütün gelsin sonra bebişe tut bakalım tadını aldıkça emmeye başlayacak mı.