Kızıma doktoru ilaç vermişti burnu cok akıyordu kulağında enfeksiyon vardı. Antibiyotik ve dolven verdı 10 gün kullan bırak dedi ama 2-3 gündür suratında şişlik var sanki kilo almış gibi ama suratında şişlik var . Doktoru dolven alerji yapmıs olabilir dedi zaten alerjik bünyesi var daha kullanmayın dedi . Suratı bıraz ındı gibi bugun acaba başına böyle bısey gelen var mı ?