Kızımın sürekli tekrar eden idrar yolu enfeksiyonu var böbreklere vs bakıldı herhangi bir buldu saptanmadı en son 14 gün önce idrar yolu direnclı çıktığı için iğne kullandık yedi tane bugün yine yanma idrarda ağrı şikayeti ile gittik ve Bactrim şurup verildi ikş sene kullanılacak denildi 2,5 yaşında kızım iki sene çok uzun bşr süreç değil mi ağlamaktan helak oldum kullana anneler var ise nasıl ilerlediniz yardımcı olabilir misiniz