Unicorn67 bugün doktor kontrolü vardı bebeğimin. Doktor mamayı azalt bebek fazla kilo almış boyu da çok uzamış dedi sütün yetmese bu kadar fazla kilo alamazdı bu kadar gelişemezdi dedi, ağlaması normal artık oyunlar oynat bol bol sohbet et canı sıkıldığı için bile ağlayabilir sadece aç olarak algılama dedi. Kafam karıştı 😵💫