Ayminaa Yaşayan varmi ya 3 ayda 4 kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdi hala aynı 3unde de hastaneye göturdum antibiyotik veriyorlar tekrar başlıyor ilaç bittikten 1 hafta sonra normal mi kafayı yemek uzereyim..
brzy Ayminaa üst üste idrar yolu enfeksiyonu kaçak olabilir diyolar idrar yollarında benim bebeğim de iki aylıkken olmuştu doktor tekrarlarsa nefroloji görmesi lazım dedi çocuk nefrologuna götürün derim
Kuzeytooooo Ayminaa bizimde bu iki oldu 1 ay arayla kanda crp 90 olmuş protein kaçağı var kafayı Yicem artık daha 6. Ayı yeni bitti ya
Ayminaa brzy göturdum hiç bisey demedi 3 gun once ilaç kullandığı için idrar temiz çıktı sorun yok dedi yenilenmesine rağmen şuan gene basladi
Aydanur24 Belirtisi nedir nerden anladınız acaba . Bizdede kabızlık var vücut sıcaklığı ara ara yükseliyor gece özellikle 37.4 oluyor en ufak mudehalede düşüyor bir süre sonra tekrar. Anlayamadım huysuzluk iştahsızlık var
Yasemin89- Ayminaa alla alla bilemedim, su bol içmeli, ayaklarını üşütmemeli, ıslak medil değilde pamukla silersiniz diye düşünüyorum her şeyi denemişsinizdir 😕 üroloji doktoruna gittiniz değil mi
Ayminaa Kuzeytooooo çok geçmiş olsun ihmal etmeyin bana doktor senede 3 defa geçirilen bi idrar yolu enfeksiyonu bile mutlaka araştırılmalı demişti. Acaba sünnet derisimi dar ya normalde erkek bebeklerinde pek sık gorulmez ama benim oglumun da sünnet derisi çok dar olduğu için enfeksiyon sık görülebilir demisti cerrahi
Aydanur24 Kuzeytooooo ikizlerim kız 1 yasindalar nioli yağı idrar yolu enfeksiyonuna.iyu geliyor bezine bir damla damlatiyorsunuz
Ayminaa Yasemin89- uroloji ye götür demediler sadece nefroloji araştırmalı dedi ordada sıkıntı yok dedi yolladi