Kızlar kızıma kazak aldım daha doğrusu o çok beğendi bende birsey olmaz diye aldım. Rengi saçma sapan böyle neyse dedim. Eve geldim 20 dk da yıkadım kurutum o kadar. Sonra baktım ki üstüne saçma sapan bir yazı fln hiç ama hiç hoşuma gitmedi bende o şeyde bakamadım dün akşam aldım sabah fark etim bu şeyi. Sizce iyade alınır mı versem alırlar mı. Acaba lcw den böyle yapan var mı geri iyade alınır mi