Herkese merhaba. Beş buçuk aylık bebeğim var. Evimin sıcaklığı 22 derecenin altına düşmüyor. Çorap giydirmiyorum uzun süredir. Ayaklarıyla bassın hissetsin istiyorum. Ayak refleksi sönsün diye. Şunu da farkettim bu kararı verdikten sonra daha çok emekleme çabası ve yere basıp kendini kaldırma azmi gördüm. Uyurken de asla giydirmiyorum. Her ayaklarına dokunduğumda ayakları sıcacık. Bu konuda yalnız mıyım? Fikirlerinizi merak ediyorum.