Oğlum 1,5 yaşında 3 gün önce kabızdı çok ama çok zorlandı hemen eczaneden fitil aldım 3 gün bekledik gene yapamadı eczaneci yapamazsa gene yapabilirsiniz dedi bu sabah gene yapamadı gene attık fitil yaptı biz ilk defa yaşıyoruz bu kadar uzun sürer mi sizin başınıza geldi mi kızlar