Catlakbiranne prnsannesi_ İnatlaşmayın asla Benim oğlumda 21. Ayına kadar anne diyordum baba diyordu İnatlaşıyor tepki vermeyin zamanla anne diyecektir Kaç aylık
Fasulye12 prnsannesi_ daha küçükmüş , kızım da 1.5 yaşlarındayken , beni yürüyen bir meme olarak gördüğü için hep “ mimi” derdi 😅2 yaşına doğru anne demeye başlamıştı
GezginPaNDa Aslında bebekler size baba demiyor . Babildama diye bir dönem var orda baba demeye başlıyor :)